Obec Pomezí nad Ohří
Obecní úřad Pomezí nad Ohří | |
Adresa: |
Pomezí nad Ohří čp. 82 ,350 02 Cheb
|
Úřední hodiny: |
Pondělí: 9,00 - 17,00 Čtvrtek: 9,00 - 17,00 Polední pauza 11,00 - 12,00 Ostatní dny po domluvě |
Telefon: | 354 431 531 |
E-mail, | obec@pomezinadohri.cz |
ID datové schránky: | ikpbrjw |
IČ: | 00572730 |
DIČ: | nejsme plátci DPH |
Bankovní spojení: | KB Cheb 14727331/0100 |
Obec pečuje o všestranný rozvoj svého území a o potřeby svých občanů. Při plnění svých úkolů obec chrání též veřejný zájem vyjádřený v zákonech a jiných právních předpisech České republiky.
zákon č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení)
Činnost obecního úřadu se řídí dle zákona o obcích a dalšími obecně závaznými předpisy. Organizační strukturu tvoří, starosta, místostarosta a zaměstnanci obecního úřadu. V čele obecního úřadu je starosta.
viz. úřední deska
Úřední hodiny:
Pondělí 9:00 - 17:00 hod.
Čtvrtek 9:00 - 17:00 hod.
Polední pauza 11:00 - 12:00 hod.
Ostatní dny po domluvě
Podání žádostí, stížností, návrhů, podnětů nebo jiných dožádání včetně obdržení vydaných rozhodnutí vyřizuje:
kancelář Obecního úřadu Pomezí nad Ohří – ústně, telefonický, písemně, e-mailem, datovou schránkou
Adresa: Obecní úřad Pomezí nad Ohří 82, 350 02 Cheb
Tel.: 354431531
E-mail : obec@pomezinadohri.cz
ID datové schránky: ikpbrjw
Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).
Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.
Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.
Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.
Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.
Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy
Proti rozhodnutí povinného subjektu o odmítnutí žádosti lze podat odvolání ve lhůtě do 15 dnů od doručení rozhodnutí nebo od marného uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti v případě uvedeném v § 15 odst. 4. zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím. Odvolání se podává u povinného subjektu, který rozhodnutí vydal.
O odvolání proti rozhodnutí povinného subjektu rozhoduje povinný subjekt nejblíže vyššího stupně nadřízený povinnému subjektu, který rozhodnutí vydal. Jde-li o rozhodnutí obecního úřadu, které se týká informací ve věcech samostatné působnosti obce, rozhoduje o odvolání obecní rada, pokud obecní zastupitelstvo nestanoví, že rozhoduje jiný orgán obce. V ostatních případech rozhoduje o odvolání ten, kdo stojí v čele povinného subjektu, který rozhodnutí vydal a je oprávněn za něj jednat.
Proti rozhodnutí o odvolání se nelze odvolat.
Proti rozhodnutí ústředního orgánu státní správy o odmítnutí žádosti lze podat rozklad, o kterém rozhoduje vedoucí ústředního orgánu státní správy. Ustanovení odstavců 1, 3 a 4 platí pro rozklad obdobně.
Rozhodnutí o odmítnutí žádosti je přezkoumatelné soudem podle zvláštního zákona.
Přehled a popis postupů řešení životních situací Portál veřejné správy ČR
Přehled předpisů, podle nichž obecní úřad ve věci poskytování informací rozhoduje:
Sazebník úhrad za poskytování informací dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím.
Úřady příslušné pro naši obec najdete: zde...
Soubor | Zveřejněno | Stáhnout |
---|---|---|
Obecná informace - vyvěšování dokumentů | 09.03.2022 | stáhnout |
Povinné zveřejňování na úřední desce - Mikroregion | 09.03.2022 | stáhnout |
zadost-pecka.pdf | 15.01.2020 | stáhnout |
Výroční zpráva 2019 | 15.01.2020 | stáhnout |
žádost-domistav CZ a.s., | 26.08.2019 | stáhnout |
2018-zadost-M.Dzianova.pdf | 22.10.2018 | stáhnout |
Výroční zpráva 2017 | 10.07.2018 | stáhnout |
2017-zadost-REMA.pdf | 10.07.2018 | stáhnout |
2017-zadost-CMS.pdf | 10.07.2018 | stáhnout |
Výroční zpráva 2016 | 19.06.2018 | stáhnout |
Výroční zpráva 2015 | 19.06.2018 | stáhnout |